Et mindre digitalt forbrukslån
I dagens virvar av digitale tjenester kan fremdeles mye løses på den "analoge" måten.
Analoge tjenester for deg som trenger det
Vi vet at både samfunnet og bankenes produkter og tjenester er i stadig endring, der det meste blir digitalisert. Likevel er det ikke alle kunder som ønsker å være heldigitale eller har mulighet til å håndtere sin bankhverdag elektronisk på nett.
Er du en av dem som fremdeles liker å gjøre ting på «den gamle» måten eller har behov for assistanse når det kommer til bruk av digitale løsninger? Vi har samlet alt du behøver å vite om våre analoge tjenester i forbindelse med forbrukslån og refinansiering.
Slik søker du om lån uten BankID
Ønsker du å søke om forbrukslån eller refinansiering uten sikkerhet må du sende oss en skriftlig henvendelse om dette per post (brev).
Du må bekrefte at du ikke har BankID eller tilgang til digitale tjenester som f. eks nett- og mobilbank for å kunne søke om lånet.
Når henvendelsen er mottatt, vil vi sende deg nødvendige dokumenter og en beskrivelse av den videre prosessen per post. Vi kan sende dokumentene kun til din folkeregistrerte adresse og anbefaler at du sjekker at denne er korrekt.
Lurer du på noe?
Telefon: (+47) 915 03 850
E-post: kundesenter@eika.no
Åpningstider
Mandag - fredag (kl. 08.00 - 16.00)