Generell info ved koronatiltak:

Hvordan kan jeg kontakte banken nå?
Bankens drift går som normalt med kundeservice på telefon og e-post og Teams-møter. Det meste kan løses digitalt eller over telefon. 

Har du avtalt møte?
Ring rådgiver du har avtale med eller ring 63 85 70 70. Velg innvalget for bank og tast 5. 

Trenger du hjelp eller har spørsmål?
Ring 63 85 70 70. Velg innvalget for bank og tast 5.

Har du en giro som skulle vært betalt?
Vi har postkasser på utsiden av våre filialer som kan benyttes. Putt dine giroer i en konvolutt. Fyll ut giroen med kontonummer og signer. Ring oss dersom du er
usikker, så finner vi en løsning.

Jeg har behov for kontanter
Har du kort kan du bruke våre minibanker for uttak. På Løken, Hemnes og Bjørkelangen har vi også maskiner for innskudd. Ring oss dersom du er usikker på bruk av maskinen. Har du ikke visakort og mangler kontanter kan du ringe oss for en avtale om uttak.

Her finner du vår kontaktinformasjon til våre ansatte

Vi ber om forståelse for at det nå kan bli noe ventetid på telefon pga økt pågang. Send oss gjerne en mail: post@hsbank.no eller kontakt rådgiver direkte på telefon eller mail.